Fysioterapi

Fysioterapeutisk undersøgelse og behandling:

I Asnæs Fysioterapi kombinerer vi viden fra fysioterapeutisk forskning med den bedste kliniske praksis for at opnå resultater, der kan ændre dine smerter og bevægelsesmønstre og dermed give dig en bedre livskvalitet.

Den første konsultation starter med en samtale og en grundig fysioterapeutisk undersøgelse. Undersøgelsen er grundlaget for den behandlingsplan, der tilrettelægges af fysioterapeuten. For at behandlingsplanen kan blive en succes er det vigtigt, at fysioterapeuten og du har et fælles mål med behandlingen. I nogle tilfælde kan der være grunde til, at det er nødvendigt at justere målet med behandlingen. Vi tilstræber, at undersøgelse og behandling foregår i en god atmosfære.

Vi har gode træningsfaciliteter og kan derfor tilbyde holdtræning. Det er vores mål, at du modtager en tryg og kvalificeret træning. Vi vil supervisere og vejlede dig under genoptræningsforløbet. Vi forventer, at du tager aktivt del i træningen. Vi har gode resultater med genoptræning efter operationer og skader. Vi har mange års erfaring med parkinsonhold, neurologiske hold og gigthold under den vederlagsfrie ordning.

Vores kompetencer:

• Undersøgelse og behandling af akutte og subakutte rygsmerter efter Mc Kenzie koncept
  • Undersøgelse og behandling af akutte og subakutte nakkesmerter efter Mc Kenzie koncept
  • Undersøgelse og behandling af dysfunktioner i fødder, knæ, hofte, bækken, lyske, ryg, skuldre og nakke
  • Genoptræning efter operationer og ulykker
  • Genoptræning og vejledning efter akutte og længerevarende idrætsskader
  • Holdtræning: Parkinsonhold, Neurologiske hold, Gigthold
Mette

Kontakt os i dag og hør mere om klinikken!

Asnæs Fysioterapi & Træning
Vestervangen 52
4550 Asnæs

Åbningstider:
Mandag-Fredag: Kl. 8-18.00
Telefontid: Mandag-Torsdag kl. 8-15 og Fredag kl.8-14.