GLAD træning2018-09-30T10:00:29+00:00

GLAD TRÆNING – MÅLRETTET OG SPECIFIK TRÆNING TIL KNÆ OG HOFTE ARTROSE

(slidgigt)

Hvad er GLA:D?
GLA:D er et specifikt uddannelses- og træningstilbud til alle med symptomer på artrose (slidgigt) i knæ- eller hofteled.  Formålet er gennem specifik træning og tilegnet viden at reducere smerte, forbedre funktionen og herigennem lette dagligdagen og undgå eller udsætte en operation.
Patientundervisningen er et vigtigt element, hvor man lærer om artrosens kendetegn, risikofaktorer, symptomer, behandlingsmuligheder, træning og fysisk aktivitet, smertehåndtering, hjælp til selvhjælp m.m.
Træningen tilpasses den enkelte og foregår under fysioterapeutisk vejledning i minimum 6 uger.
Holdtræning anbefales, da dette har vist dobbelt så god effekt som selvtræning, men selvtræning er også en mulighed.
Efter endt forløb fortsættes træningen på egen hånd
fx i hjemmet.
Læger kan henvise til GLA:D eller du kan selv tage kontakt til en GLA:D-enhed.

NÆSTE LEDIGE HOLD STARTER mandag d. 8 oktober 2018.

Skynd dig at kontakte os til en forundersøgelse, som skal være foretaget inden 1. oktober .

Prisen for G.L.A:D kurset med lægehenvisning:

1x Førte konsultation og undersøgelse                              kr. 273,54

1x Normalbehandling, gennemgang af øvelser                kr.  173,92

16x Holdtræning a. kr. 113,92                                               kr. 1855,36

2x Undervisning a. kr. 113,92 incl. materialer                    kr.  231,92

1x Normalbehandling, spørgeskemaer, test,evaluering    kr. 173,92

——————————————————————————-

I alt for deltagelse på G.L.A:D kurset                                   kr.2708,66

GLAD-FORLØBETS OPBYGNING

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (fx. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website, f.eks. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet. En cookie lagres på brugerens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra. Vi anvender cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter samt til at linke til tredjepartsfunktioner, f.eks. sociale medier. Cookies bruges til at skabe øget brugervenlighed for kunden. De dannede cookies slettes på følgende måde: Cookies slettes nemt med browserens funktioner. Vælg Funktioner og Internet Indstillinger og klik på Slet Cookies.

Luk